Miesięcznik Press po raz piętnasty przygotował ranking agencji Public Relations. Zestawienie szereguje agencje według przychodu za 2019 rok. Czołówce sześciu najlepszych agencji znaleźli się Partner of Promotion, MSL Group, 38 Content Communication, Hill & Knowlton Poland, 24/7 Communication i AM Art-Media Agencja PR. Przychód każdej z nich wyniósł w 2019 roku ponad 14.000.000 złotych. Zdobywcy pierwszego i drugiego miejsca osiągnęli przychody ponad 40.000.000 złotych. Łączny przychód 26 uwzględnionych w rankingu agencji wyniósł 247.900.000 zł. Wynik ten jest o 2,5 proc. Wyższy niż w roku poprzednim. Dane finansowe uwzględnione w rankingu pochodzą z ankiet, które wypełniali przedstawiciele przedsiębiorstw.
Miesięcznik „Press”, podsumowując 2019 rok, podkreślił, że był to czas stabilnego rozwoju usług Public Relations. Przedsiębiorstwa z branży wprowadzały i rozwijały usługi w obszarach digital, influencer marketingu czy employer brandingu, popularnością cieszyło się również doradztwo z zakresu komunikacji korporacyjnej czy public affairs. To jak sytuacja wygląd w roku 2020, po ciężkim okresie pandemii, okaże się w przyszłości.
Więcej na temat rankingu w depeszy Agencji Informacyjnej pod linkiem: